رفتن به محتوای اصلی

بازدید موسسه خیریه و توانبخشی جامع هاجر کاشان توسط مدیران شهری قم 

مطلب بدون عنوان 1698
در حاشیه برگزاری آیین بزرگداشت مقام پرچمدار ادبیات آیینی، «محتشم کاشانی»، جمعی از مدیران شهری قم از موسسه خیریه و توانبخشی جامع هاجر کاشان بازدید کردند.  

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، مدیرعامل موسسه خیریه و توانبخشی جامع هاجر کاشان در این بازدید، از پذیرش دختران معلول ذهنی و جسمی بالای 14 سال به صورت خیریه در این مرکز خبر داد و گفت: این مجموعه ظرفیت پذیرش 200 نفر مددجو در 2 بخش روزانه و شبانه روزی را داراست.  
علی هاشمی طاهری اظهار داشت: موسسه خیریه و توانبخشی جامع هاجر کاشان در سال 1384 تاسیس شده و تا به امروز توانسته است، خدمات آموزشی، پرورشی و بهداشتی به جامعه هدف خود ارائه کند. 
وی تصریح کرد: در این موسسه مددجویان حرفه آموزی، توانبخشی، نگهداری و آموزش را فرا می‌گیرند تا بخشی از نیازهای زندگی روزمره خود را عهده دار شوند.
«موسسه خیریه و توانبخشی جامع هاجر کاشان» خدمات خود را به صورت روزانه و شبانه روزی و هتلینگ (نگهداری موقت و چندروزه) نیز به مددجویان ارائه می دهد. این موسسه در شهر کاشان، خیابان امیرکبیر، خیابان امامزاده قاسم(ع)، محله سادات قرار دارد. 
در بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حسین محمدرضایی معاون فرهنگی و اجتماعی، یدالله یامولا معاون ورزشی و هنری، مصطفی قربانیان معاون پشتیبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حمید نادری رییس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و نرجس نیازمند رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم حضور داشتند.
این مراسم با مشارکت سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های قم و کاشان، شهرداری کاشان و شورای اسلامی شهر کاشان برگزار شد.  
اول ماه محرم به عنوان «روز ادبیات آیینی» و «بزرگداشت محتشم کاشانی» مرثیه‌سرا و شاعر برجسته عاشورایی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 102


https://qom.ir/lPNB